Monday, November 21, 2005

理想情人

被winky和詹欣tag了…

一)必須註明你的理想伴侶是男是女
二)理想伴侶的8個條件
三)必須點8個人跟你一起玩這遊戲並到對方處留言 
【 恭喜你被點名八個條件,請到我的網址觀看遊戲內容 】
四)如果被點名者已玩過這遊戲便不用再post

1.. 我理想伴侶係.. 男
2.. 1. 1定要係基督徒
2. 玩得..識乙水我笑
3. 1定要高過我..否則冇安全感"
4. 當我需要溫暖時被我挨
5. 我係佢既唯一..同時佢係我既唯一
6. 最好大過我啦..(因為看了Devil Beside所以"最好"XD)
7. 開心唔開心第1個記起我
8. 有主見...可以俾我懶XD*

附加條件..現階段都唔會拍拖。

要tag 8個人對我黎講都十分難。所以我唔tag了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home